Onze site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu Onze site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu

Onze site

Door: John en Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en John

19 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!!

Zoals jullie allemaal wel weten gaan wij 5 oktober naar zuid-oost azie. We hebben nog geen route uitgestippeld. Het enige dat we weten is, dat we in Bangkok beginnen en eindigen. In deze 7 maanden hopen we de volgende landen te kunnen bezoeken: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisie, Singapore en hopelijk een stukje Indonesie. Maar goed, jullie zien vanzelf wel waar we ergens te vinden zijn.

Wij zullen aan jullie denken als we daar aan een wit strand liggen onder een palmboom met een cocktail terwijl we heerlijk gemasseerd worden en gaan snorkelen in de hemelsblauwe zee!! Gnagna!!! Mochten jullie ook een keer aan ons denken terwijl het regent en het -10 is, laat dan gerust een keer een berichtje achter :)

  • 19 Augustus 2006 - 11:52

    Sander:

    ik zal aan jullie denken als ik onder de eiffeltoren een croque monsieur zit te peuzelen, kijkend naar allerlei knappe francaises die natuurlijk allemaal naast mij komen zitten een ook een stukje van mij en van mijn broodje willen!

  • 19 Augustus 2006 - 12:11

    Stefan:

    Heeee Linda en John, eindelijk jullie hebben ook een site!!
    Geweldig dat jullie de reis gaan maken. Ik heb er zelf ook zo veel zin in om 5 oktober naar Australie te vertrekken. We hebben het inderdaad verdiend om lekker even weg te zijn!
    Heel veel plezier de komende maanden en maak er een mooie reis van. Ik hoop jullie 5 oktober op schiphol nog even tegen te komen, mocht dit niet het geval zijn, have fun!

  • 19 Augustus 2006 - 12:58

    Jose Mic:

    hoi linda en john geniet van de reis wij houden de site in de gaten en willen mee genieten van jullie zonnige relaxte en veelbelovende reis liefs ru re jo

  • 19 Augustus 2006 - 14:14

    Tamara:

    Heey John en Linda,
    Julie zijn nog niet weg en mijn jaloezie is al groot!! Heerlijk vooruitzicht lijkt me als je weet dat je 7 maanden gaat reizen en geen irritante planning hebt, wat wil je nog meer.. Ik zie jullie vast nog op de kermis en dan moet er zeker even geproost worden op een goede, leuke, gezellige, indrukwekkende, mooie, relaxe reis!! Dikke kus

  • 19 Augustus 2006 - 14:56

    Dorien:

    He John en Linda, leuk dat jullie bijna gaan!!!Schiet al op he? Linda ik hoop je snel te zien...Veel plezier met voorbereiden!
    XXX

  • 19 Augustus 2006 - 14:59

    Ilse:

    Hey Linda en John!

    Kwens jullie alvast heel veel plezier. En ja, ook ik zal aan jullie denken als ik aan het zwoegen ben op school en tussen de stages door! Ga lekker genieten en maak er iets moois van samen. Ik kijk er naar uit om jullie belevenissen hier te volgen,

    Liefs Ilse

    P.s. Als jullie 'de' boedha tegen komen, doe em dan de groeten van me...

  • 19 Augustus 2006 - 21:28

    Piet En Det:

    kei leuk dat jullie zo'n site hebben!! Kunnen wij hier ook meegenieten als we s'morgens weer onze auto staan te krabben om keurig naar ons werk te gaan grrrr! Kei veel plezier en we kijken uit naar jullie berichten.
    groetjes piet en det.

  • 20 Augustus 2006 - 10:32

    Ellen (ex-homie):

    Wauw! Wat leuk! Dus nu gaat het dan echt gebeuren!

    Heel veel plezier daar en geniet er met volle teugen van!

    PS: ik heb een baan!

    Greetz!

  • 20 Augustus 2006 - 12:38

    Marion:

    Hey... Bijna is t dan zo ver he! Leuk dat jullie ook een site bijhouden, kan ik un beetje volgen wat jullie allemaal doen en zien! Heel veel groetjes vanuit Thailand en tot 6 oktober in Bangkok! We gaan er een gezellige dag van maken! Kus Marion

  • 20 Augustus 2006 - 14:34

    Bart:

    Linda en John,
    De Steeg waar het allemaal begon,
    Nu ver weg voor 7 maanden,
    Samen met je aanstaande,
    En John voordat je het weet, wordt zelfs jij een poëet!

    Groeten,

    Bart

  • 25 Augustus 2006 - 08:42

    Harrie:

    Geweldig!!! Het gaat nu toch binnenkort beginnen. Ik zal zeker aan jullie denken, waar ik ook op de wereld ben. Voor mij is de planning voorlopig ook nog los zand, maar ik houd jullie op de hoogte. Alvast heel veel plezier toegewenst.

    Groeten,

    De wereld reiziger

  • 29 Augustus 2006 - 10:33

    Fiet:

    Dit is dus de eerste keer dat ik op jullie site kijk en dat zal echt niet de laatste keer zijn.
    Ook namens Jeu wens ik jullie heel veel plezier, een prettig verblijf en een hele voorspoedige reis.
    ps. wat we jullie hebben beloofd komt nog.
    Daaaag.

  • 04 September 2006 - 08:02

    Jacky:

    Hey,

    Ik zal jullie avonturen wel volgen via deze site vanuit mijn studentenkamertje aan de Bosporus. Johny, ik zal eens kijken of ze daar in Istanbul betere kebap hebben dan bij afrazija ;). Jammer dat ik niet bij jullie afscheidfeestje kan zijn, maar dan ben ik alweer bijna een maandje weg...

    Groeten,

    Jacky "Ataturk" Nabuurs

  • 12 September 2006 - 21:59

    Jolanda En Nicolas:

    wow; jullie gaan al bijna! Super! Heel veel plezier, we zwaaien wel even als we over komen vliegen richting Australie. Bisous de Paris

  • 14 September 2006 - 15:16

    Anne-Marie:

    Hallo Linda en John,

    Fiet had inderdaad al over jullie reis verteld, echt super! Wij zijn nu 2,5 maand onderweg en ons nog geen moment verveeld. Het is zo lekker om vandaag te bedenken wat je morgen gaat doen en niks te moeten. Heel veel plezier!

    gr. Anne-Marie van www.oehoe.waarbenjij.nu

  • 26 September 2006 - 12:32

    Renate:

    Leuk man deze site! En jullie hebben heel wat moois voor jullie liggen. Veel van die landen staan bij ons nog op het verlanglijstje. Ohja Thailand, als je dus naar Kanachaniburi gaat (de plaats waar de bridge over de river kwai ligt), daar hebben wij geslapen in Jolly Frog, een goedkoep backpackhotel, wij betaalden 3 jaar terug iets van € 3,- per nacht. Kamer met bedje en douche... prima toch.... en het eten in het hotel is geweldig.... als je ervan houdt eet dan de Hot-pan en die Ananas-Kip! Heerlijk..... water loopt me nu nog steeds uit de mond als ik eraan denk! Heel veel plezier....geen ruzie maken.... en laat je in ieder geval regelmatig masseren in Thailand. Groetjes Renate

  • 28 September 2006 - 17:21

    Marij+leon:

    Linda en John; heel veel succes met jullie reis !!
    Het zal beslist een super ervaring worden.Mooi weer hoeven we denk ik niet te wensen want dat is het daar altijd !? We zullen geregeld de site bezoeken
    en pap en mam zullen ons zeker ook op de hoogte houden.Hojje wah en tot over tig maanden (dan is het hier weer lente!)
    groetjes, Leon,Marij,Hans en Anke

  • 30 September 2006 - 15:03

    Wim, Toos En Mark:

    Hoi Linda en John het zijn nu echt maar `n paar dagen meer voordat jullie gaan.Een hele fijne tijd geniet van alles en we houden jullie site in de gaten. Zo blijven we ook `n beetje op de hoogte waar jullie verblijven.Heel veel plezier. Groetjes

  • 01 Oktober 2006 - 12:16

    Nel En No:

    wij hebben toch wel een beetje medelijden met jullie.Wat een rot vooruitzicht,zolang ergens naar toe waar het altijd warm is,en niets hoeven doen,terwijl wij hier gewoon lekker s'morgens naar ons werk mogen.GRAPJE... Wij wensen jullie heel veel plezier,en gaan jullie volgen.

  • 03 Oktober 2006 - 13:03

    Bert En Maria:

    Hoi John en Linda,
    Staat de rugzak al klaar? Dan kunnen jullie aan je grote reis beginnen. We wensen jullie een superreis en kijken nu al uit naar jullie verhalen. Tot over 7 maanden. Groetjes De van Millen

  • 04 Oktober 2006 - 10:55

    Theo En Jacqueline C:

    Hallo John,
    Vanmorgen sprak ik je moeder en begreep dat je morgen vertrekt voor een grote reis door Zuid Oost Azie, samen met Linda.
    Wij wensen jullie een mooie, indrukwekkende en avontuurlijke reis.
    We volgen jullie graag via deze site.
    Alle goeds!

  • 04 Oktober 2006 - 12:41

    Ilse A:

    Nog maar 1 dagje te gaan voor het grote avontuur begint... Heel veel plezier samen! x Ils

  • 05 Oktober 2006 - 07:41

    Dorien:

    Heej John en Linda,

    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben! Echt jammer dat ik je niet meer heb gezien LIN!! Heel veel succes en schrijf snel iets leuks!

    Dikke kus

  • 05 Oktober 2006 - 08:00

    Sheba:

    Jaaaaa het is 5 oktober!

    Jullie zitten nu waarschijnlijk in het vliegtuig... Heel veel plezier & mooie dingen toegewenst vanuit Maastricht!

    groetjes,
    Sheba!

  • 06 Oktober 2006 - 08:33

    Michel Monique Mike:

    He, mou zijn jullie in een keer al vertrokken. Wat gaat de tijd toch snel, ik was een vergeten dat jullie nu al gingen. Nou, als jullie goed aangekomen zijn en een computer gevonden hebben, dan wensen wij jullie alle goeds en plezier en een prachtige ervaring daar in het verre oosten !!!

  • 06 Oktober 2006 - 15:06

    Luc:

    Heej, ik heb gehoord dat jullie geland zijn, nu nog een internetcafe zoeken om de site bij te werken en mijn geniale berichtje te lezen :) ook de groeten van pappie en mammie. Nou hup wandelschoenen aan en knoepen!!!

  • 07 Oktober 2006 - 06:51

    Stefan:

    Hallo Linda en John.
    ik ben net een paar uur in australie en wilde even weten of met alles met jullie net zo goed gaat als met mij hier. Ik volg jullie site voor de details! groeten Stefan

    P.s. Er is iemand met onze reis mee vanuit Lottum en hij kent jullie. Ben alleen even zijn naam vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2007

Weer thuis!

21 Februari 2007

Ziekenhuis & groot nieuws

14 Februari 2007

Frikandellen en kroketten!!

03 Februari 2007

Welcome to the jungle

20 Januari 2007

Hoogtepunt van Zuid-Oost Azie
Linda en John

Actief sinds 12 Aug. 2006
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 66055

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 06 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: