Eerste week (Ko Chang) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu Eerste week (Ko Chang) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu

Eerste week (Ko Chang)

Door: John en Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en John

14 Oktober 2006 | Thailand, Bangkok

Hoi lieve mensen!

Wat een fijne reacties allemaal zeg! Nou het eerste weekje zit er al weer op.

Op de weg naar het paradijselijke eiland Ko Chang reden we met de bus over een overstroomde weg. In het water zaten mensen hun brommer te wassen, te vissen en kinderen speelden hier in. Terwijl de auto's om hun heen sjeesden, tja hier kijken ze niet zo nauw.

Wat hebben we genoten van het eiland Ko Chang! We hebben heel veel geslapen, op olifanten gereden en gesnorkeld. Onze olifant moest over een heel smal paadje lopen langs een rivier en even dacht ik (Linda)dat onze olifant zin had in een verfrissing (ze maakte een gevaarlijke draai :) ) Het snorkelen was ook super, ik (weer Linda) dacht alleen ff dat ik een hartaanval kreeg toen ik 2 enorme kwallen langs me zag.... (ik bedoel de dieren, niet John ;) ) Maar de onderwaterwereld is bijzonder mooi!!

Nu zijn we weer in het rumoerige Bangkok, maar deze keer bevalt het ons een stuk beter!! We zijn vandaag in een karretje op drie wielen genaamd een tuk tuk door Bangkok heen gecrossed (oftewel een opgevoerde bolderkar) met een prive chauffeur voor maar liefst 50 cent pp!! Hij bleef overal op ons wachten, ook als het ergens 3 uur duurde...

Maandag gaan we naar Kanchanaburi (bridge over the river kwai is daar). Hier blijven we een paar daagjes en dan gaan we verder naar Chang Mai waar we een jungletrekking gaan doen. Jullie horen het wel over een tijdje hoe dat was!!

Dikke smakkerd John en Linda


De foto's staan op http://www.il.fontys.nl/~dave/john/eersteweek

  • 14 Oktober 2006 - 10:46

    Dave:

    haha, ik zie wel dat jullie je goed vermaken! ziet er echt allemaal vet uit, vooral met die olifant! oh en linda! wat ben jij een lekkerding met zo'n snorkel op ;) hahaha

  • 14 Oktober 2006 - 11:00

    Jose (os Mam):

    Kei leuke foto's,en mooi weer zo te zien. jullie genieten ervan en we horen en zien wel weer.

  • 14 Oktober 2006 - 12:00

    Speeter:

    Ik zeej ut whal, genog te beleven doa. Jullie vermaken zich hal. Bij deze een fijne tied aan de andere kant vaan de wereld t.o.v. den Heagelsum :P! Geniet er maar vaan. Ciao...

  • 14 Oktober 2006 - 13:56

    Det:

    ha john en linda
    super om jullie zo te volgen! wat een prachtige omgeving. zo'n driewieler met chaufeur lijkt mij ook wel iets en maaike ziet het wel zitten om na het uitgaan voor 50 cent te worden thuis gebracht!!!
    groetjes uit een nog steeds zonnig beek.piet maaike det

  • 14 Oktober 2006 - 16:49

    Bart:

    He Poelekes,

    John, ik vind toch dat je Linda wat deo moet geven, want op de foto ziet ze er wel heel vochtig uit.

    Veel plezier!

    Enjoy!

    Groeten,

    Bart

  • 14 Oktober 2006 - 19:44

    Nel En No:

    wat een mooie foto's,wij zijn best wel een beetje jaloers op jullie. heel veel plezier verder.we volgen nog steeds.

  • 14 Oktober 2006 - 21:14

    Sander:

    ik ken natuurlijk al veel dingen van onze Koen die een jaar geleden ook daar was, maar bij dat water is het schaartven niks! Ik had al wel gedacht dat die prijzen jullie aan zouden staan... Linda, zonder petje ben je mooier...John, zo'n tuktuk staat je beter dan een Mazdarati;-)
    Hoest met de norrit voorraad, ik dacht te zien dat jullie de wc hadden misbruikt...vzzl!

  • 14 Oktober 2006 - 23:19

    Dorien:

    joehoe lin en john! Ik ben jaloers grr!Haha hier is alles ok een beetje gewoontjes tegenover jullie avonturen!haha...veel plezier en ik hoop snel weer wat te lezen! dikke kus

  • 15 Oktober 2006 - 00:16

    DE Buurjongen:

    He John en linda. Er zijn altijd mensen die het beter hebben dan ik. Groot gelijk geniet ervan en maak veel foto's dan kunnen wij met jullie mee genieten

    groeten Rudy (Mistha)

  • 15 Oktober 2006 - 09:01

    Eva:

    hey John, Hey Linda,

    supergaaf!
    veel succes en plezier op jullie reis. Ik lees rustig mee vanuit het koude Eindhoven....

    Greetzz

  • 15 Oktober 2006 - 12:12

    Sanne:

    Joeeehoeee Linda en Zjohoon:)
    Hier alles druk druk druk in vergelijking met jullie luxe paradijselijke leventje aldaar.. Ik kijk uit naar mijn afstuderen en dan kan ik eindelijk eens zo'n tripje gaan plannen ;)
    Veel plezier nog en geniet ervan!
    Sanne

  • 15 Oktober 2006 - 15:37

    Ataturk:

    Hey John en Linda,

    Ziet er allemaal prima uit en zo'n duikbril staat je echt prima johnny ;) Veel plezier met het jungletrekking en niet bang zijn voor de spinnen, want die zitten er namelijk heel veel..

    Groeten,
    Jacky

  • 16 Oktober 2006 - 17:55

    Strijbos:

    Harstikke leuk zo te zien, ik heb vandaag pas jullie adres gekregen bij fiet en jeu (fiet jarig 16-10-06).
    have fun en tot horens
    Jess, Hans, Rick en Joey

  • 16 Oktober 2006 - 20:00

    Marion:

    Super gaaf die foto's! Krijg heimwee naar Thailand... Kus Marion

  • 18 Oktober 2006 - 08:49

    Marleen:

    Heeeey Linda en John, als ik jullie verhalen lees heb ik alweer ontzettend veel zin om terug te gaan naar Thailand! Kanchanaburi is erg leuk, vooral Hellfire pass vond ik indrukwekkend. Geniet ervan, dikke kus

  • 19 Oktober 2006 - 12:58

    Chineeskoning:

    Genieten jullie maar lekker van al het moois dat Thailand te bieden heeft. Van het geld dat je verliest met kaarten, kun je nog een keer op vakantie!

  • 19 Oktober 2006 - 13:08

    Ton En Tonnie:

    Hallo John en Linda!
    Zoals ik jullie verhalen lees, gaat het jullie goed. Geniet ervan!
    Groetjes de buren

  • 20 Oktober 2006 - 10:55

    Fiet:

    Bedankt voor de felicitatie die ik via mam(Jose) heb ontvangen. Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslagen.
    Groetjes,Jeu en Fiet

  • 22 Oktober 2006 - 09:54

    Giesbertz:

    hoi allebei in het oosten.
    leuke foto's en een leuk verslag.kijken uit naar het volgende avontuur.
    groetjes van rien marij en andrez.

  • 22 Oktober 2006 - 19:07

    Noud-katja-glenn:

    hallo john en linda. we hebben nu ook kunnen kijken hoe het is met julie het is supper daar. zorg dat je veel beleeft en geniet we zullen julie blijven volgen. veel plezier en succes samen we horen en zien het wel.

    gr noud katja glenn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2007

Weer thuis!

21 Februari 2007

Ziekenhuis & groot nieuws

14 Februari 2007

Frikandellen en kroketten!!

03 Februari 2007

Welcome to the jungle

20 Januari 2007

Hoogtepunt van Zuid-Oost Azie
Linda en John

Actief sinds 12 Aug. 2006
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 66056

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 06 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: