Joehoe, daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu Joehoe, daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda en John Teluy en Nabuurs - WaarBenJij.nu

Joehoe, daar zijn we dan!!

Door: John en Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda en John

07 Oktober 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!!

Het avontuur is begonnen. Eergisteren vanuit Amsterdam vertrokken en een tussenstop gemaakt in Londen. Hier zijn we nog ff snel de stad ingedoken. 'S avonds terug naar Heathrow om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Tering wat een eind!!! We zaten de hele nacht rechtop in onze stoel en we voelden onze voeten niet meer.

Aangekomen in Bangkok stond Marionneke ons op te wachten! Die heeft ons nog even mee op sleeptouw genomen. Echt, wat een stad! Meer dan 10 miljoen inwoners. En die geuren.... overal staan ze te koken op straat, dan weer wierook, dan weer autogassen. Eerste nacht in een echt hostel geslapen boven een kroeg. Of ja, geprobeerd om te slapen. Door de muziek, seks en kotsgeluiden viel dit een beetje tegen :)

Daarom zijn we vandaag naar een iets luxer hotel verhuisd. Onderweg zagen we een hondje op een lopende band rennen onder een parapluutje. Vreemd..... Verder hebben we onze visa's voor Cambodja en Vietnam geregeld en buskaartjes geregeld voor morgen om naar Ko Chang te gaan. Lekker relaxen op een eilandje! Net hebben we ook nog in de stad gegeten, poehhhh zeg, wat gooien ze hier een rode pepers in het eten. We dachten dat Jack pittig kookte ;)....

Nou, dat was het dan wel weer zo'n beetje... De foto's staan trouwens op de onderstaande site:

Groetjes Linda san en John san

• 07 Oktober 2006 - 14:59

Wil Pasker:

Hoi daar
    Dus jullie zijn goed aangekomen fijn om te weten.Hopenlijk slapen jullie vannacht beter.We horen wel weer.
    groetjes de Paskertjes

• 07 Oktober 2006 - 15:32

René:

Dag samen.

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik had je op de A.S. party verwacht John! Je hebt wat gemist hoor. Maar dat heeft Linda vast wel verteld. Maar hier door heb ik je geen fijne vakantie meer kunnen wensen. Bijdeze een fijne tijd daar samen! En laat regelmatig wat horen hè.

• 07 Oktober 2006 - 15:34

Sanne:

Joehoeee!
    Nou, ik heb de afgelopen dagen nog aan jullie gedacht :), hoopte al voor jullie dat je Londen nog even in kon.. Hoop dat jullie echt een supertijd tegemoet gaan en hou alles wel bij via de site :D!
    Liefs,
    Sanne

• 07 Oktober 2006 - 15:36

Bart:

Hellooww,

Toch nog een goede derde plaats als reactie. (tweede eigenlijk als jullie niet de eerste plaats hadden opgeëist)

John, met zo'n hippe camera moet je de foto's wel iets gebruiksvriendelijker op internet jassen natuurlijk:)

En Linda, ik vind dat John verbleekt op de foto naast jouw in je rode jas
    (misschien H&M)

De muziek en de kots kan ik wel bij jullie plaatsen, maar van wie kwamen die seksgeluiden?

Enjoy!

Bart

• 07 Oktober 2006 - 15:57

Rianne:

en de J is van joehoeee! :D
    mooi dat het allemaal zo goed gaat, heb in de afgelopen dagen al vaak aan jullie moeten denken.
    Geniet nog van alles dat jullie meemaken en veel liefs!

• 07 Oktober 2006 - 16:09

Erik Van Rijswick:

Sawadee,

Het avontuur kan dus beginnen! Ik ga het zeker volgen en ben nu alweer jaloers.....

• 07 Oktober 2006 - 16:14

Hans En Rosie:

He John en Linda, ziet er geweldig uit, wij wensen jullie nog een hele fijne tijd. Morgen zijn wij aan de beurt, we zijn nu de koffers in aan het pakken,tenminste ik druk me en Rosie heeft het druk, zoals het hoort. Groeten en ik stuur nog wel een berichtje uit Mexico. Haudoe

• 07 Oktober 2006 - 16:47

Ellen:

He John en Linda!

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen daar! Leuke foto's! Wat een verschil he tussen London en Bangkok. Heel veel plezier daar! Ik laat wel af en toe iets van me horen :->. Greetz!

• 07 Oktober 2006 - 17:06

Piet En Det:

ha john en linda
    super dat de reis goed is gegaan! en nu op naar het avontuur. have fun!!!! we zullen jullie volgen. groetjes uit eenverwaaid maar zonnig beek. hoie
    det

• 07 Oktober 2006 - 18:37

Dorien:

Geweldig!De foto's ook ik denk dat jullie een zeer mooie tijd tegemoet gaan daar! Maak er wat van en pas goed op elkaar
    (K) vanuit het herfstige nederland!

• 07 Oktober 2006 - 22:08

Tamara:

Heey jullie saampjes, het eerste verslag is zojuist gearriveerd en leuk dat er al wat fotootjes bij zitten. Met de visa's op zak zal het allemaal vast vlekkeloos verlopen :) en die pepers, tja dat houd je actief zullen we maar zeggen. Geniet er van en HAVE FUN :D liefs Tamara

• 08 Oktober 2006 - 10:12

Sam A Paris:

Hoi John en Linda -pinda,

ik heb vannacht gedroomd over een hondje op een loopband onder een parapluutje...wat een toeval;-) John, hebben ze daar geen frinkandellen?? Broodje hotdog schijnt ook lekker te zijn, maar dus wel misschien kans dat je dat beestje van die loopband tussen je broosje terugvind! Ach, dat eten zal wel meevallen, alles is te pruimen met een del ketsjup! Fijne tijd,
    Sam a Paris

• 08 Oktober 2006 - 10:17

Marion En Tim:

Hey reismensjes,
    Ik ben inmiddels thuis, de reis verliep goed. Leuk al die foto's, vooral die op het backpackerskamertje, geh! Kus Marion en Tim

• 08 Oktober 2006 - 10:51

Ferry En Angelique:

Jullie zijn nog maar net weg, het eerste verslag is binnen.... en wij zijn nu echt al jaloers aan het worden! Het klinkt super! (al kun je dan niet slapen van de muziek-, seks en kotsgeluiden) Hopelijk lezen we snel meer,
    Groetjes Ferry en Angelique

• 08 Oktober 2006 - 12:19

Ataturk:

Hey John en lindi,

Goed om te horen dat jullie veilig en wel geland zijn. Ik hoop dat jullie van het pittige eten kunnen geniet (@ linda; ik hield met altijd een beetje in voor johnny, anders kon hij weer naar het toilet rennen ;)). Veel plezier daaro en ik volg het wel via de site

Jack 'Ataturk' Nabuurs

• 08 Oktober 2006 - 13:17

Esther:

Ha lieverds!!
    Had het gister ff meteen geckeckt bij je mam Linda, om te weten of jullie goed aangekomen waren! :) Super om te horen!
    Vind trouwens wel dat jullie het maar gewoon bij hostels moeten laten hoor... Luxe hotel...wat een backpackers!! ;)
    Leuk dat jullie Marion tegen zijn gekomen! Moest toch zo zijn he :)
    Relax ze! Veel plezier!
    xxx es

• 08 Oktober 2006 - 22:36

Ineke & Daan:

heej snoeppie's,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. we hebben vandaag os marionneke weer terug gezien, erg leuk! morgen vertrekken wij naar parijs, heerlijk! we hebben er zin in om naar deze romantische stad te gaan. heel veel plezier en rust maar even lekker uit! wij gaan nu vlug naar ons bedje toe want morgen moeten we vroeg op! geniet ervan samen!

liefs Daan & Ineke

• 09 Oktober 2006 - 07:35

Franca:

hey linda en john! leuk om alvast wat te lezen van jullie aziatische avontuurtjes! veel plezier op ko chang en op alle andere plekken waar jullie naartoe gaan. gaan jullie nog naar een pingpongshow (niet de sport) eigenlijk, in bangkok bv? echt een aanrader!xf

• 09 Oktober 2006 - 10:41

Harrie:

Mooi dat jullie veilig zijn agekomen. Nu kan de lol en de schijterij beginnen. Succes ermee. Ik zal regelmatig aan jullie denken. Volgende week gaat d'n deze hier naar Praag. Iets minder ver maar ook heel erg leuk.

Harrie

• 09 Oktober 2006 - 12:02

Erik:

Heej master johnny en roëze linda,

Gister heb ik marion alweer gezien en nu zijn jullie op ontdekkingsreis! Echt vet. Ik hoop dat er nog veel spannende verhalen en mooie foto's zullen volgen. Tuurlijk wel! Hou ons een beetje op de hoogte. Ruig. Eerst lieke en franca, toen rianne gevolgd door marion. Zij was nog niet eens terug, waren jullie al weer weg... (wel ruig dat jullie elkaar nog gezien even hebben). Esther, wanneer ga jij dan? Haha. John, Linda, geniet ma lekker!!! En we horen snel weer van jullie!

Gr's Erikje

• 10 Oktober 2006 - 11:48

Jeu En Fiet:

Ha jullie daar in Thailand,
    ook wij zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen, ga zo door.
    Relax maar lekker op het eilandje,
    wij kijken hier wel naar de regen die vanmorgen met bakken naar beneden viel.

Groetjes.

• 10 Oktober 2006 - 19:27

Luc ( VDL ):

Hey John,
    Eindelijk is het dan zover !!
    Geniet ervan want dit maak je maar één keer mee.
    Groetjes,
    Luc

• 10 Oktober 2006 - 21:08

Ruud Crooijmans:

Ha die John en Linda.

Hebben jullie het goed naar de zin. Is het niet vermoeiend? Denk eraan geregeld cola drinken daar zitten diverse mineralen ed. in.
    Het is weer bijna donderdagavond weer payday voor de andere kaarters.

Heel veel groetjes van de chinezers.......

Tuut, tuut. de groetjes van Ruud

• 11 Oktober 2006 - 11:15

Yvonne:

Hallo!!!!

Wat gaaf dat jullie nu daar zijn. Wat zielig van dat hondje. Ik hoop dat we snel weer wat te zien krijgen van jullie reis.
    Tot snel.

Dikke X
    Yvonne

• 12 Oktober 2006 - 01:34

Stefan:

Hee Kids,

Leuk om te lezen dat het bij jullie ook goed gaat. Het slapen in Hostels is in principe prima te doen. Nadeel (tenminste hier in australie) is dat er costant (dag en nacht) mensen door het hostel lopen en geluid maken ja..

Veel plezier!

• 12 Oktober 2006 - 12:30

Jolanda:

Ik hoop dat ik niet te laat ben: mis ko wai niet!! Supereilandje vlak voor Ko Chang moet je echt een nachtje heen paradijs!! geniet ze liefs jol en nicolas

• 12 Oktober 2006 - 14:21

Robert (VDL):

Ha reizigers,

Goed om te horen dat alles goed gaat. Beetje slecht slapen mag geen probleem zijn voor een jong stel als jullie, maar hoop wel voor jullie dat dit niet een gewoonte gaat worden.
    Geniet er nog maar van, en tot hoors.......

• 14 Oktober 2006 - 18:49

Inge En Rutger:

Hoi Linda en John,

Wat leuk om te lezen en zien dat jullie het zo naar je zin hebben! Geniet er maar lekker van, jullie gaan vast nog enorm veel indrukken opdoen!

Groetjes,
    Rutger, Inge & Floor

• 17 Oktober 2006 - 16:05

Rien Marij Andrez:

leuke foto´s en wij volgen
    jullie reis op de voet.
    kijken al uit naar het volgende avontuur.
    Groetjes uit kessel